Επιστροφές-Ακυρώσεις

  1. ΑΡΧΙΚΗ
  2. Επιστροφές-Ακυρώσεις

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η εταιρία HAIR DUTY σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα σε περίπτωση που το προιόν ειναι ελλατωματικό

Όλες οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον η συσκευασία είναι άθικτη. Στην περίπτωση ανοιγμένης συσκευασίας, για λόγους ασφαλείας και προστασίας του πολίτη, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή και το προϊόν επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα 15 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων στην εταιρία μας και τον έλεγχο της κατάστασής τους.

Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Πριν την επιστροφή του προιόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310 812934 ή να αποστείλετε email στο: info@hairduty.gr

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προιόντα είναι: Πέτρου Συνδικα 4, 54645 Θεσσαλονίκη.

Διαδικασία επιστροφής
Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Τοποθετείται μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα εφόσον το προιόν κριθεί ικάνο για επιστροφή. Αποστέλεται το δέμα μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν τμήματος επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε πως τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη.

θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση που το προιόν δεν πληρεί της προυποθέσεις επιστροφής θα επιστρέφεται στον αποστολέα με δική του χρέωση.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Ακύρωση μίας παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνο εντός της ημέρας της παραγγελίας σας και αφού επικοινωνήσετε άμεσα στο 2310 812934 ή να αποστείλετε email στο:info@hairduty.gr , δίνοντας μας τα στοιχεία της παραγγελίας, όπως όνομα και αριθμό παραγγελίας.

Εξαιρέσεις επιστρεφομενών ειδών
Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ή είδη που έχουν στενή επαφή με το ανθρώπινο σώμα ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, σαμπουάν, μάσκες μαλλιών, καλλυντικά, βούρτσες, τρέσες και εξτενσιονς, βερνίκια νυχιών και προϊόντα αποτρίχωσης). Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα εφοσον εχει προηγηθεί διάστημα μεγαλυτερο των πεντε εργασιμων ημερων απο την ημερα παραλαβης.

Επιστροφή ελαττωματικών προιόντων

Η επιστροφή των προιοντών τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά θα γίνει αποδεκτή εντός επτά ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα θα πρέπει το προιόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, στη αρχική του συσκευασία και να συνοδέυεται από την απόδειξη του.

Μόλις το προιόν φτάσει στη εταιρία ελέγχεται για να διαπιστώθει αν είναι όντως ελαττωματικό. Αν είναι γίνεται αντικατάσταση και ο πελάτης δεν χρεώνεται τιποτα. Αν ο πελάτης επιθύμει επιστοφή χρημάτων θα του επιστραφούν τα χρήματα μειον τα μεταφορικά και μειον άλλα έξοδα που μπορεί να έχουν προκύψει.

Τα μεταφορικά θα αφαιρεθούν και στην περίπτωση που το προιόν ήταν σε προσφορά με δωρεάν μεταφορικά.

Αυτό συμβαίνει γιατί η έταιρια έχει πληρώσει τα μεταφορικά για την αποστολή του προιοντός απλαά δεν τα έχει χρεωσει στον πελάτη όταν η συναλλαγή είναι επιτυχής. 

Αν το προιον δεν είναι ελαττωματικό τοτε το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον πελάτη.

 Σε περιπτωση που τα προιοντα θα επιστεψουν κατεστραμενα  η εταιρια εχει το δικαίωμα να ζητησει αποζημιωση απο τον πελάτη.

 

Μενού